180 днів змін
Месенджери
Тепер можна вирішити будь-яке питання 24/7 набагато зручніше, адже у додатку Uklon Driver з'явилась можливість використовувати месенджер для зв'язку з оператором. Обирайте Viber, Telegram або Facebook Messenger. Більше ніяких черг
на лінії!
Коли: вже працює
Отримати замовлення у таких місцях, як вокзали та аеропорти – це просто! Щоб вам було зручніше, ми створили віртуальну чергу для взяття замовлень у популярних секторах – "Сектор з чергою". Наприклад, саме так можна брати замовлення в аеропорту "Бориспіль".
Коли: вже працює
Сектор з чергою
У Києві скасовується абонплата за користування додатком, яку раніше було потрібно сплачувати, якщо виконано хоча б за одне замовлення на тиждень. Геть додаткові витрати!
Коли: 4 серпня
Відключення абонплати
Uklon Karma
Віддана праця варта винагороди! Тому ми створили систему Uklon Karma, яка буде визначати співвідношення виконаних, неприйнятих та скасованих замовлень. Чим вище Uklon Karma, тим вищий пріоритет з отримання замовлень.
Коли: кінець серпня
Ланцюг замовлень
Зміна маршруту
Більше інформації про клієнта
Попередні замовлення
Автоматичне простоювання
Час – це гроші! Щоб мати високий пріоритет у черзі розподілення замовлень та не витрачати зайві хвилини на їх пошук, створено опцію "Швидкий пошук". Варто її увімкнути, а далі додаток сам шукає наступне замовлення, поки ви виконуєте попереднє.
Коли: кінець серпня

Клієнт хоче змінити маршрут під час поїздки? Тепер це можна зробити через райдерський додаток без участі оператора. А вам залишиться лише вирішити: погодитись чи скасувати.
Коли: вересень

Ніколи не завадить знати дещо про клієнта, якого везете у своєму авто. Тепер у додатку можна буде дізнатись не лише рейтинг, а ще й ім'я та скільки часу користувач з Uklon.
Коли: кінець вересня

Клієнт вийшов не одразу? Не потрібно слідкувати за часом! Достатньо просто натиснути "На місці", а перед початком руху – "Поїздка почалась". Додаток сам порахує тривалість очікування та його вартість.
Коли: заплановано в роботу

Любите планувати робочий час? Тепер формат роботи з попередніми замовленнями стане більш зручним. Їх можна буде отримувати заздалегідь та раціональніше складати свій розклад.
Коли: заплановано в роботу
Штраф, якщо клієнт не вийшов
Тепер, якщо клієнт не вийшов на замовлення, з його рахунку буде списано штраф, а вам будуть компенсувати витрати за подачу авто. Заявка про відшкодування буде мати простий формат, а отримати його можна буде стільки разів на день, скільки буде зірваних замовлень.
Коли: заплановано в роботу
Заміські замовлення
Ми покращимо роботу з заміськими замовленнями та залучимо новий сегмент клієнтів. Вам будуть доступні всі відповідні замовлення, щоб ви мали широкий вибір.
Коли: заплановано в роботу

Відгук про клієнта
Хочете поділитись враженням про поїздку? Ви зможете не лише ставити оцінки клієнтам, а й залишати відгуки про них та читати коментарі інших драйверів про попередні поїздки.
Коли: заплановано в роботу
Чорні списки
Щось пішло не так? Можна підстрахуватись від подальших негараздів і додати клієнта у "Чорний список". Надалі ви просто не будете бачити його замовлення у сервісі.
Коли: заплановано в роботу