UKLON DRIVER HELP

Доставка

"Доставка" – це послуга з перевезення посилки партнером. На відміну від раніше існуючої додаткової опції "Кур'єр", послуга "Доставка" передбачає більш розширений сервіс.

Доставка може бути:

"Адреса - адреса" – це стандартний тип доставки, де вихід партнера з автомобіля для отримання/передачі посилки не передбачений. Доплата відсутня

"Двері - двері" – партнер повинен зв'язатися з відправником та при необхідності піднятися на поверх щоб отримати посилку у точці відправлення та доставити її одержувачу до дверей/на поверх. Доплата складає +20 грн до тарифу

Загальні правила щодо виконання замовлення класу "Доставка":

1
Посилка повинна бути добре запакована відправником
2
Допустима вага посилки: до 20 кг, максимальні розміри: 80х105х45 см (довжина, ширина, висота)
3
Направлятися до отримувача потрібно одразу після отримання посилки, змінивши статус на "В дорозі"
4
За змовчуванням замовлення типу "Доставка" доступні усім партнерам. Прийняття таких замовлень можна регулювати в меню "Ваше авто", як показано на скріншоті:

Рекомендації партнерам при виконанні замовлення:

Приїхати на адресу подачі відправника
Натиснути кнопку "На місці"
Зустрітися з відправником та отримати від нього посилку
Якщо форма оплати – готівка, партнеру рекомендується брати кошти за замовлення з відправника
Переконатися у цілісності посилки/пакування. Якщо на відправленні є якісь пошкодження, партнер може відмовитися від виконання замовлення через меню "проблеми з посилкою", після чого оператор опрацює запит належним чином
Якщо партнер виконує замовлення з пошкодженою посилкою, йому необхідно зробити фотографію перед початком поїздки, щоб уникнути конфліктної ситуації з клієнтом
Зв'язатися з одержувачем для узгодження орієнтовного часу прибуття стане можливо після того, як буде увімкнено статус "В дорозі"
Віддати посилку одержувачеві та закрити замовлення

Відповідальність партнера:

1
Не допускається виконання декількох замовлень одночасно
2
Швидкість виконання доставки не повинна відрізнятися від швидкості виконання стандартного замовлення, у протилежному випадку партнер зобов'язаний попередити про затримку одержувача або оператора підтримки