UKLON DRIVER HELP

Технічні поради

Чому не приходять сповіщення про замовлення?

Не надходять повідомлення в Uklon Driver


Якщо ви зіткнулися з такою проблемою, спробуйте наступне:

переконайтеся, що ви використовуєте останню версію додатка.
перевірте функцію Не турбувати. Якщо вона увімкнена, звукові сповіщення не будуть працювати

переконайтеся, що звук на смартфоні не вимкнено
якщо смартфон під'єднано до аудіосистеми автомобіля по Bluetooth або кабелю, переконайтеся, що звук в автомобілі увімкнено

Перевірте, чи увімкнені повідомлення від Uklon Driver та звукові сповіщення:

для iOS: дозвольте постійні банери, щоб не пропускати повідомлення, коли додаток знаходиться у фоновому режимі
для Android: у кожного додатка є додаткові налаштування сповіщень, тому переконайтеся, що вони увімкнені для Uklon Driver

Додаткові поради:

переконайтеся, що рівень сигналу мережі та GPS достатньо стійкий.
не використовуйте режим енергозбереження, оскільки це перешкоджає повноцінній роботі програмам працювати у фоновому режимі
переконайтеся, що у вас не запущено занадто багато додатків одночасно, оскільки це може впливати на споживання оперативної пам'яті
якщо жодна з порад не допомогла усунути проблему, зверніться в нашу службу підтримки 24/7 через додаток або за номером: +380931771511
Як оновити Uklon Driver?
Ми наполегливо рекомендуємо включити автоматичне оновлення додатків, щоб завжди використовувати найостаннішу версію додатку Uklon Driver

Щоб активувати автооновлення додатків:

Для iOS:

перейдіть у Налаштування вашого смартфона
знайдіть iTunes і App Store
увімкніть Оновлення програм

Для Android:

відкрийте Google Play
виберіть Налаштування
натисніть Оновлення програм
виберіть автооновлення програм Тільки через Wi-Fi
Виникнення технічних несправностей

Якщо програма не підтримується на вашому пристрої або використовується стара версія програми, ви можете зіткнутися з технічними несправностями під час роботи з додатком

Щоб вирішити проблему негайно, спробуйте виконати наступні дії:

перезавантажте пристрій
оновіть додаток
оновіть операційну систему вашого пристрою
переінсталюйте додаток

Що робити, якщо проблема виникає під час поїздки?

якщо Uklon Driver не запускається або працює зі збоями, перезавантажте ваш пристрій. Інформація про поїздку доступна на наших серверах, тому вам не потрібно турбуватися про завершення поїздки через перезавантаження пристрою

якщо перезавантаження пристрою не вирішить проблему, зверніться до служби підтримки 24/7 за номером телефону:+380931771511

Ми радимо всім партнерам використовувати сучасний пристрій, що працює як мінімум з Android 5.0 або iOS 12.0 та новіше. Будь ласка, ознайомтеся з іншими вимогами до пристрою

Щоб уникнути будь-яких проблем з мережею, рекомендується підключити ваш пристрій до автомобільного зарядного пристрою та використовувати тариф мобільного інтернету, що включає не менше 1-2 Гб трафіку на 3G або 4G
Вимоги до пристрою

Щоб забезпечити оптимальну роботу додатка Uklon Driver, переконайтеся, що ваш пристрій відповідає наступним вимогам:

додаток вимагає інтенсивного використання GPS і акумулятора, тому рекомендується використовувати більш сучасні пристрої, що працюють з Android 9.0 або iOS 12 та вище відповідно
мінімальний обсяг оперативної пам'яті пристрою – 2 Гб
не використовуйте режим енергозбереження, бо це може призвести до збою в роботі GPS
переконайтеся, що ваш пристрій під'єднано до зарядного пристрою під час поїздки
використовуйте тримач для пристрою, щоб завжди отримувати найкращий сигнал GPS та інтернет-з'єднання хорошої якості
не забудьте увімкнути режим геолокації Висока точність
не рекомендується використовувати пристрій з root-доступом та використовувати VPN

Примітка: При виборі пристрою, будь ласка, дотримуйтесь вищевказаних вимог, щоб забезпечити оптимальну роботу додатка. Якщо ваш пристрій створює перешкоди при прийомі сигналу GPS, це може привести до тимчасової блокування вашого профілю.