UKLON DRIVER HELP

Компенсація завданих збитків

Під час роботи ви можете зіткнуться з непередбаченими обставинами, які можуть перешкодити виконати замовлення
Клієнт не вийшов
Якщо ви вчасно подали автомобіль за адресою, але клієнти не виходять і не відповідають на телефонні дзвінки, необхідно подати запит про зняття замовлення.

Щоб зробити скасування з боку клієнта, необхідно перебувати за адресою не менше 5 хвилин від часу подачі авто, зазначеному в замовленні.
Сервіс Uklon компенсує холосту подачу авто 1 раз на добу. Розмір компенсації становить 30 грн. Для подання запиту на компенсацію досить написати смс-повідомлення в програмі або озвучити запит у телефонному режимі.

Умови компенсації:
Безперервний GPS-трек
Подача має становити не менше 1 кілометра
Своєчасне прибуття за адресою
Якщо клієнт скасував замовлення пізніше 3-х хвилин з моменту його прийняття
Запросити компенсацію можна протягом 30 хвилин з моменту подачі авто двома способами:
1
Відправити повідомлення через програму з текстом: "клієнт не вийшов, розгляньте компенсацію"
2
Зателефонувати за номером телефону: +380931771511 з проханням компенсувати поїздку
Важливо!
Фейкові замовлення – це несправжні замовлення, які іноді з'являються в Ефірі. Такі замовлення не компенсуються! Також не компенсуються замовлення, які були скасовані з боку клієнта протягом 3-х хвилин з моменту прийняття.
Зіпсований салон
Якщо під час поїздки клієнти забруднили салон, ви можете звернутися до відділу контролю якості, щоб розглянути питання про часткову або повну компенсацію хімчистки. Для цього вам необхідно відправити лист у вільному форматі на електронну пошту: okk@uklon.com.ua. До листа необхідно додати деталі замовлення, фотографії зіпсованого салону та квитанцію після хімчистки. Розмір компенсації визначається співробітниками відділу контролю якості, спираючись на характер завданих збитків та ряд факторів, які можуть вплинути на кінцеве рішення.
Простоювання
Вам компенсується простоювання, якщо ви коректно зафіксували його через програму, але клієнти без об'єктивної причини відмовляються від оплати. Клієнту формується борг, якщо відмова від оплати була безпідставною.
Несплата
Клієнт вийшов з машини та не сплатив замовлення. Компенсація залежить від двох чинників – якість виконання замовлення і причина відмови від оплати.

Якісне виконання замовлення
Якщо ви якісно виконали свою роботу, то вартість замовлення компенсується повністю.

Неякісне виконання замовлення
Якщо під час поїздки конфлікт спровокований неякісним обслуговуванням, то рішення про компенсацію приймається в індивідуальному порядку.
Картографія
При виникненні проблем через невірно розміщені розв'язок і вулиць різниця в тарифі компенсується на рахунок в програмі.
Для запиту про компенсацію необхідно звернутися до відділу підтримки:
+380931771511