Нові канали зв'язку з оператором

06 липня 2020
На днях з'явилося оновлення 3.4.1 для iOS, у якому ми додали нові канали зв'язку, зокрема Telegram, Viber та Facebook messenger
Тепер у меню "Зв'язок з оператором" вам будуть доступні додаткові канали зв'язку. Також нові месенджери можна буде використовувати під час активного замовлення у меню "Дії"
Окрім зв'язку з оператором підтримки ви зможете знайти відповіді на найбільш поширені питання.
При налаштуванні та вибору секторів подачі та призначення ми змінили назву з "Замовлення без сектору" на "Сектор не визначено" у зв'язку тим, що велика кількість партнерів некоректно розуміла цей параметр під час налаштування фільтрів
Кожен з наших користувачів може стати бета-тестувальником додатку. Ви зможете отримати доступ до ранніх функцій, яких ще немає в публічному користуванні, а також, залишаючи відгуки, разом з нами брати участь в розробці продукту.
Як приєднатися до тестування?
Необхідно знайти Uklon Driver в Play Маркет – прокрутивши сторінку вниз, ви побачите розділ для реєстрації в бета-тестуванні. Після натискання на кнопку Приєднатися (необхідно пару хвилин почекати), ви зможете оновити програму до останньої тестової версії.
Android
iOS
Необхідно завантажити програму TestFlight, вона дає можливість бути бета-тестувальником. Після завантаження перейдіть за посиланням та підтвердіть, що ви згодні отримувати бета версії програми.
Бета – це тестова версія додатку. На жаль, при роботі з бетою можуть виникати збої та неточності, пов'язані з інтерфейсом. Будь ласка, не зволікайте повідомити нас, якщо щось пішло не так!