UKLON DRIVER HELP

Робота в секторі Аеропорт Бориспіль

Розподіл замовлень в секторі Аеропорт Бориспіль здійснюється за допомогою постановки в сектор.
Щоб стати в чергу на замовлення із сектора Аеропорт Бориспіль, необхідно:
1
Приїхати з замовленням, в якому кінцева точка знаходиться в секторі Аеропорт Бориспіль
2
По приїзду активувати статус Вільний для автоматичної постановки в чергу
3
Завжди мати плюсовий баланс, так як програма знімає з черги при мінусовому балансі
4
При отриманні замовлення необхідно його підтвердити протягом 30 секунд, інакше замовлення знімається автоматично відмовою водія і позивний виключається з черги без можливості відновлення
5
При скасуванні замовлення клієнтом, яке надійшло по сектору, ви повертаєтеся першим в чергу
6
Якщо ви отримуєте замовлення по Автовзяттю або з Ефіру, після чого приходить скасування клієнта або відмова водія – повернення в чергу неможливе
7
При зміні статусу на Зайнятий, програма автоматично знімає з черги без можливості подальшого відновлення
8
Якщо винкли проблеми з Інтернет-з'єднанням, програма також автоматично знімає з черги.
Примітка!
За зрив замовлення застосовуються штрафні санкції. Штраф списується з балансу програми.

Не виконане замовлення (зрив) – штраф 300 грн
Часті питання по роботі в секторі Аеропорт Бориспіль:
Питання:
Чи можу я виїхати з сектора, так як там не можна довго перебувати?
Відповідь:
Так, після того, як програма поставить вас в чергу, можна очікувати замовлення в будь-якому іншому місці
Питання:
Чи може оператор поставити мене в чергу?
Відповідь:
Ні, програма ставить в чергу автоматично після закінчення розрахункового часу на виконання замовлення, з яким ви приїхали в сектор
Питання:
Що робити, якщо мене програма викинула з черги?
Відповідь:
Перевірити баланс, і якщо він становить більше ніж -20грн, потрібно його поповнити для подальшої роботи. Після поповнення необхідно повідомити підтримку будь-яким зручним для вас способом: написати повідомлення або зв'язатися за номером: +380931771511
Після цього повернення можливе лише в кінець черги
Питання:
Як я можу дізнатися, який я в черзі?
Відповідь:
Список черги відображається при натисканні на кнопку Сектори
Питання:
Що робити, якщо програма мене не ставить в чергу, а я вже приїхав?
Відповідь:
Перевірити, чи увімкнений у вас GPS, чи переведений перемикач в статус Вільний, перевірити, чи перебуваєте ви в секторі Аеропорт Бориспіль. Якщо після цих дій ви не повернулися в чергу, зв'яжіться з підтримкою 24/7 за номером: +380931771511
Примітка!
Виключення з черги також відбувається через нестабільне Інтернет-з'єднання. В такому випадку потрібно якомога швидше звернутися до оператора, якщо інформація підтвердиться, позивний може бути відновленій у черзі, але останнім.