Умови та правила співпраці з Uklon
Мобільний застосунок для співпраці Uklon Driver
Для iOS від версії 11.0 та вище
Для iAndroid 5.0 та вище
Комісія знімається з гаманця застосунку після
виконання кожного замовлення
1
від 10% до 15% , в залежності від міста
2
Додатково 2.5% утримує платіжна система за переказ коштів на картку. Ця комісія знімається з суми переказу (у всіх містах)
Гаманець
Поповнювати гаманець можна безготівковими замовленнями або за допомогою терміналів Приват Банку чи Приват 24

Кошти на рахунку завжди доступні для виведення

Максимальний від'ємний баланс
дорівнює -20 грн, після – акаунт
буде заблоковано.

Бонус за брендування автомобіля — до ₴ 11000 на місяць
Якщо ви бажаєте приєднатися до бонусної програми та
забрендувати автомобіль, перейти за
посиланням та ознайомитися з умовами.
Вимоги до авто
Ваш автомобіль повинен бути чистим ззовні і в салоні, без корозії та пошкоджень кузова, на сезонних і не зношених шинах, не старший за 2001-й рік, не з кузовом Купе. Також не допускаються авто з закордонною реєстрацією.
Більш детальні вимоги дізнавайтеся у регіональному офісі. Огляд та реєстрація автомобілів здійснюється в індивідуальному порядку.

Способи отримання замовлень
Швидкий пошук – автоматично надходять будь-які замовлення у встановленому радіусі
Автовзяття – автоматично надходять за умовами встановленого фільтру
Ефір – ви самостійно обираєте замовлення для виконання
Типи замовлень
Готівкові – оплата готівкою.
Безготівкові – кошти зараховуються або на гаманець акаунту, або на платіжну картку яку ви можете прив'язати у застосунку
Змішані – частину коштів клієнт оплачує готівкою, інша частина зараховується на гаманець або на платіжну картку
Алгоритм виконання замовлення

1
Прийняти замовлення
2
Подати автомобіль за адресою
3
По прибуттю натиснути "За адресою"
4
Коли вийде клієнт, натиснути "Почати поїздку"
5
Після виконання поїздки оцінити клієнта натиснути "Завершити замовлення"
Компенсація
Uklon компенсує невихід клієнта 1 раз на добу,
якщо автомобіль вчасно було подано за адресою, але клієнти
не вийшли та не відповідають на телефонні дзвінки.
Розмір компенсації становить 30 грн
Безперервний GPS-трек
Подача має становити не менше 1 кілометра
Своєчасне прибуття за адресою
Якщо клієнт скасував замовлення пізніше 3-х хвилин з моменту його прийняття
Запросити компенсацію можна протягом 30 хвилин з моменту подачі авто двома способами:
1
Відправити запит з деталей поїздки, яка знаходиться в пункті "Мої замовлення", або відправити повідомлення оператору через додаток з текстом: "клієнт не вийшов, розгляньте компенсацію"
2
Зателефонувати за номером телефону: +380931771511 з проханням компенсувати поїздку
Відповідальність водія-партнера
Самовільне підвищення тарифу – водій може бути заблокований на 5 днів
Образа клієнта або використання ненормативної лексики – водій може бути заблокований на 5 днів
Передача даних по клієнту/замовленню 3-тім особам – водій може бути заблокований на 7 днів
Скарги від пасажира на стан авто та неприємний запах, або відсутність зв'язку з партнером протягом тривалого часу – водій може бути заблокований до з'ясування ситуації
Порушення правил роботи з клієнтами – водій може бути заблокований на термін від 3 до 30 днів (термін визначає співробітник відділу контролю якості)
При зниженні загального рейтингу водія в системі Uklon нижче 3,5 зірок – припиняємо співпрацю з водієм
Загальні обов'язки
Справне та чисте авто
Очікування клієнта не менше 5 хвилин від часу подачі авто
Відповідність класу авто та додаткових вимог вказаним параметрам у замовленні
Охайний зовнішній вигляд
Знання основних автомобільних сполучень міста
Дотримання правил дорожнього руху
Наявність розмінних коштів
Комунікативні обов'язки
Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами
Актуальний номер телефону в програмі
Обов'язкове виконання замовлення при його підтвердженні або скасування водієм протягом 3 хвилин
Обговорення всіх деталей замовлення/маршруту до його виконання
Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, скасування замовлення Відмовою водія
Зв'язатись з відділом інформаційної підтримки для перерахунку вартості замовлення або внесення змін до маршруту
Наявність коштів на балансі програми та на мобільному рахунку для зв'язку з клієнтом/оператором
Забороняється
Самостійно змінювати/підвищувати вартість замовлення
Просити клієнта скасувати замовлення
Контактувати з клієнтом після виконання замовлення
Використовувати ненормативну лексику в присутності клієнта
Обговорювати політику та релігію
Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам
Скасовувати замовлення до часу подачі відміною диспетчерської, брати нове замовлення, не виконавши попереднього
Виконувати замовлення на іншому автомобілі. Необхідно заздалегідь замінити актуалізувати дані про авто в особистому кабінеті, або звернутися до відділу по роботі з партнерами у вашому місті
Подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників
Водій має право відмовитись від замовлення у разі:
Неадекватної або агресивної поведінки клієнта
Явно вираженого алкогольного або наркотичного сп'яніння
Якщо одяг клієнта значно забруднений
Якщо передбачається перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може нанести шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні
Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля
Зв'язок з Uklon

Інформаційна підтримка 24/7

+380931771511


Щоб зв'язатися з регіональними офісами, перейдіть за посиланням
Кожен з наших користувачів може стати бета-тестувальником додатку. Ви зможете отримати доступ до ранніх функцій, яких ще немає в публічному користуванні, а також, залишаючи відгуки, разом з нами брати участь в розробці продукту.
Як приєднатися до тестування?
Необхідно знайти Uklon Driver в Google Play – прокрутивши сторінку вниз, ви побачите розділ для реєстрації в бета-тестуванні. Після натискання на кнопку Приєднатися (необхідно пару хвилин почекати), ви зможете оновити програму до останньої тестової версії.
Android
iOS
Необхідно завантажити програму TestFlight, вона дає можливість бути бета-тестувальником. Після завантаження перейдіть за посиланням та підтвердіть, що ви згодні отримувати бета версії програми.
Бета – це тестова версія додатку. На жаль, при роботі з бетою можуть виникати збої та неточності, пов'язані з інтерфейсом. Будь ласка, не зволікайте повідомити нас, якщо щось пішло не так!