UKLON DRIVER HELP

Виконання замовлення

Після прибуття за адресою подачі необхідно натиснути кнопку "На місці". Клієнт отримає сповіщення про те, що водій вже прибув за адресою.
Очікування
Під час виконання замовлення вартість може змінитися у зв'язку з очікуванням клієнта як на початковій, так і на проміжній адресах. У клієнта є 3 хвилини безкоштовного очікування. Починаючи з 4-ї хвилини, кожна наступна буде рахуватися по 2 грн/хв.

Простоювання почне рахуватися з моменту подачі.



Послідовність фіксації простою

Прийміть замовлення, виберіть час, необхідний на подачу автомобіля та натисніть "На місці" коли прибудете за адресою.
Коли настане час подачі, який зазначено у замовленні, простій почне рахуватися автоматично:
Клієнт отримає повідомлення про початок очікування:
Як тільки ви почнете поїздку, очікування завершиться автоматично:
Увага!
Рекомендуємо додатково повідомляти клієнта в усній формі про наявність простоювання та показувати йому тариф з урахуванням часу очікування. Якщо клієнт не згоден з простоюванням, ви завжди можете звернутися на гарячу лінію для уточнення деталей.

Дії Зателефонувати у підтримку
Продовження маршруту
Тепер продовжити маршрут або додати послугу можна без звернення до оператора підтримки.Клієнт у своєму застосунку додає потрібну адресу, а вам лишається тільки підтвердити зміни в Uklon Driver:
Зміна вартості замовлення
.
Зміна кілометражу і точки на карті відповідно
.
Додавання нової адреси
Таймер з підтвердженням змін
Якщо потрібно змінити маршрут (додати проміжну точку або змінити кінцеву), необхідно звернутися до оператора підтримки будь-яким зручним способом:

– зателефонувати у підтримку;
– відправити запит на зміну маршрута щоб оператор вніс зміни у замовлення
Натисніть "Дії"➝"Продовження маршруту" або "Зателефонувати у підтримку"
Увага!
Звертаємо вашу увагу, що маршрут в Uklon Driver прорахований найкоротший можливий. Перерахунок вартості замовлення можливий тільки у разі, якщо ініціатором буде клієнт (наприклад, об'їзд затору).
Скасування замовлення

У вас є можливість скасовувати невідповідні замовлення. Існує кілька варіантів скасувань замовлення:

– скасування з боку водія (зі збільшенням відсотка скасувань)
– скасування з боку диспетчерської (без збільшення відсотка скасувань)
– скасування з боку клієнта


Скасування з боку водія

Замовлення, яке ви скасовуєте з власної причини. Для скасування замовлення необхідно перейти в "Дії" → "Скасувати замовлення" та очікуйте опрацювання запиту.
Необхідно перейти в "Дії" та вибрати пункт "Скасувати замовлення"
Замовлення "На зараз" можна скасувати протягом 3-х хвилин з моменту його прийняття.

Попередні замовлення можна скасовувати не менше ніж за 15 хвилин до часу подачі.

При своєчасно відправленому запиті замовлення буде автоматично скасоване.

При несвоєчасно знятому замовленні за вами фіксується зрив та застосовуються штрафні санкції.



Скасування з боку диспетчерської

Скасування з боку диспетчерської здійснюється при зверненні клієнта з проханням скасувати замовлення, а також на прохання водія-партнера, якщо потрібно зняти замовлення через його некоректність або неактуальність, або якщо заміське замовлення надійшло за фільтром "Швидкий пошук". У такому разі необхідно зателефонувати до служби підтримки одразу після його прийняття.

Скасування з боку клієнта

Клієнт може скасувати замовлення у застосунку через зміни планів або помилкового виклику авто.
Скасування замовлення без штрафних санкцій

Ви можете відмовитися від виконання замовлення без штрафних санкцій, якщо:
1
Клієнт вказав некоректну адресу
2
У клієнта неадекватна/агресивна поведінка
3
Клієнт знаходиться в алкогольному або наркотичному сп'янінні
4
Одяг клієнта значно забруднений
5
Якщо клієнт вимагає перевезти небезпечний або негабаритний багаж, який може завдати шкоди автомобілю або не поміститися в багажному відділенні
6
Клієнт збирається перевезти тварину, попередньо не вказавши в коментарях "Тварина"
7
Кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля
8
Клієнт не виходить до автомобіля більше 5 хвилин від часу подачі авто
Для скасування замовлення через перераховані вище пункти необхідно відправити запит в залежності від ситуації, наприклад, пасажир не вийшов:
Оберіть причину та коротко опишіть ситуацію:
Після відправлення запиту, дочекайтеся, опрацювання запиту оператором.
Завершення поїздки

Після того, як клієнт доставлений за адресою призначення, замовлення можна закривати. Для цього необхідно перейти в активне замовлення та провести по екрану "Завершити".
Далі застосунок запропонує оцінити клієнта. Також на цьому екрані буде відображена інформація щодо типу оплати (готівка або безготівка). Після оцінення пасажира потрібно натиснути символ ✔ у правому верхньому куті – замовлення закриється

Кожен з наших користувачів може стати бета-тестувальником додатку. Ви зможете отримати доступ до ранніх функцій, яких ще немає в публічному користуванні, а також, залишаючи відгуки, разом з нами брати участь в розробці продукту.
Як приєднатися до тестування?
Необхідно знайти Uklon Driver в Google Play – прокрутивши сторінку вниз, ви побачите розділ для реєстрації в бета-тестуванні. Після натискання на кнопку Приєднатися (необхідно пару хвилин почекати), ви зможете оновити програму до останньої тестової версії.
Android
iOS
Необхідно завантажити програму TestFlight, вона дає можливість бути бета-тестувальником. Після завантаження перейдіть за посиланням та підтвердіть, що ви згодні отримувати бета версії програми.
Бета – це тестова версія додатку. На жаль, при роботі з бетою можуть виникати збої та неточності, пов'язані з інтерфейсом. Будь ласка, не зволікайте повідомити нас, якщо щось пішло не так!
Увага!
Звертаємо вашу увагу, що Uklon Driver повинен працювати під час виконання замовлення. В протилежному випадку оператор не зможе бачити ваш маршрут у разі вирішення конфліктної ситуації по замовленню.