UKLON DRIVER HELP

Виконання замовлення

Після прибуття за адресою подачі необхідно натиснути На місці. Пасажир отримає сповіщення про те, що водій вже прибув за адресою.
Простоювання

Під час виконання замовлення вартість може змінитися у зв'язку з очікуванням клієнта як на початковій, так і на проміжній адресах. У клієнта є 5 хвилин безкоштовного очікування на все замовлення. Починаючи з 6-ї хвилини, очікування буде прораховано з урахуванням попередніх 5-и хвилин.

Простоювання потрібно вмикати за часом подачі та завершувати, коли клієнт сів до в авто і ви почали рух.



Послідовність фіксації простою

Приймаємо замовлення і вибираємо час, необхідний на подачу автомобіля.


Вибираємо час, необхідний на подачу автомобіля
Після прибуття за адресою подачі необхідно натиснути На місці. Пасажир отримає сповіщення про те, що водій вже прибув за адресою.

Натиснути На місці
Коли настане час подачі, який зазначено у замовленні, необхідно натиснути на кнопку Дії та активувати функцію Увімкнути простоювання, після чого клієнт отримає повідомлення про початок простоювання.

Увімкнення простоювання
Перед початком поїздки необхідно Завершити простоювання, щоб замовлення було перераховано з урахуванням часу очікування.
Зауважимо, що вартість простоювання додається у поїздку, якщо між натисканнями кнопок пройшло більше, ніж 5 хв.

Завершити простоювання
Примітка!
Рекомендуємо додатково повідомити клієнта в усній формі про наявність простоювання та показати йому тариф з урахуванням часу очікування. Якщо клієнт не згоден з простоюванням, ви завжди можете звернутися до відділу підтримки для уточнення деталей.

Дії → Зателефонувати до оператора
Продовження маршруту
В активному замовленні при натисканні кнопки Дії відкривається меню з вибором певних команд. Для відправлення запиту про зміну маршруту необхідно натиснути на Продовження маршруту. Також, у вас є можливість зателефонувати до оператора та перерахувати замовлення у телефонному режимі.
Продовження маршруту
Після відправлення запиту "Продовження маршруту", співробітник підтримки зв'яжеться з вами та внесе зміни у замовлення.
Завершення поїздки

Після того, як клієнт доставлений за адресою призначення, замовлення можна закривати. Для цього необхідно перейти в активне замовлення та провести по клавіші Завершити. Далі додаток запропонує оцінити пасажира. Також на цьому екрані буде відображена інформація щодо типу оплати (готівка або безготівка). Після оцінення пасажира потрібно натиснути символ у правому верхньому куті – замовлення закриється.
Завершення поїздки
Якщо замовлення виконується раніше за встановлений розрахунковий час, ви побачите наступне повідомлення:
Завершення поїздки
Примітка!
Для виконання замовлення програмою задається певний час. Після його вичерпання воно може буте закрите як "виконане"
Скасування замовлення

У вас є можливість скасовувати невідповідні замовлення. Існує кілька типів відміни замовлення:

– скасування з боку водія (зі збільшенням відсотка відмін)
– скасування з боку диспетчерської (без втрати рейтингу та збільшення відсотка відмін)
– скасування клієнта



Скасування з боку водія

Скасування з боку водія – замовлення, яке ви скасовуєте з власної причини. Для скасування замовлення необхідно перейти в Дії та вибрати пункт Скасувати замовлення.
Необхідно перейти в Дії та вибрати пункт Скасувати замовлення.
Замовлення На зараз зараз можна скасувати протягом 3-х хвилин з моменту його прийняття.

Попередні замовлення можна скасовувати не менше ніж за 15 хвилин до часу подачі.

При своєчасно відправленому запиті замовлення буде автоматично скасоване.

При несвоєчасно знятому замовленні за вами фіксується зрив та застосовуються штрафні санкції.



Скасування з боку диспетчерської

Скасування з боку диспетчерської здійснюється при зверненні клієнта з проханням скасувати замовлення, а також на прохання водія-партнера, якщо потрібно зняти замовлення через його некоректність або неактуальність.


Скасування з боку клієнта

Клієнт може скасувати замовлення в додатку через зміни планів або помилкового виклику авто.
Скасування замовлення без штрафних санкцій

Ви можете відмовитися від виконання замовлення без штрафних санкцій, якщо:
1
Клієнт вказав некоректну адресу
2
У клієнта неадекватна/агресивна поведінка
3
Клієнт знаходиться в алкогольному або наркотичному сп'янінні
4
Одяг клієнта значно забруднений
5
Якщо клієнт вимагає перевезти небезпечний або негабаритний багаж, який може завдати шкоди автомобілю або не поміститися в багажному відділенні
6
Клієнт збирається перевезти тварину, попередньо не вказавши в коментарях Тварина
7
Кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля
8
Клієнт не виходить до автомобіля більше 5 хвилин від часу подачі авто
Для скасування замовлення через перераховані вище пункти необхідно відправити повідомлення оператору з коротким описом ситуації у вільній формі.