UKLON DRIVER HELP

Виконання замовлення

Після прибуття за адресою подачі необхідно натиснути кнопку На місці. Пасажир отримає сповіщення про те, що водій вже прибув за адресою.
Простоювання
Під час виконання замовлення вартість може змінитися у зв'язку з очікуванням клієнта як на початковій, так і на проміжній адресах. У клієнта є 3 хвилини безкоштовного очікування. Починаючи з 4-ї хвилини, кожна наступна буде рахуватися по 2 грн/хв.

Простоювання потрібно вмикати за часом подачі та завершувати, коли клієнт сів в авто і ви почали рух.



Послідовність фіксації простою

Приймаємо замовлення і вибираємо час, необхідний на подачу автомобіля.

Вибираємо час, необхідний на подачу автомобіля
Після прибуття за адресою подачі необхідно натиснути На місці. Пасажир отримає сповіщення про те, що водій вже прибув за адресою.
Натиснути На місці
Коли настане час подачі, який зазначено у замовленні, необхідно натиснути на кнопку Дії та активувати функцію Увімкнути простоювання, після чого клієнт отримає повідомлення про початок простоювання
Увімкнення простоювання
Екран з попередженням
Перед початком поїздки потрібно провести по кнопці Завершити простоювання, щоб замовлення було перераховано з урахуванням часу очікування.
Зауважимо, що вартість простоювання додається у поїздку, якщо між натисканнями кнопок 4 хв та більше.

Завершити простоювання
Увага!
Рекомендуємо додатково повідомляти клієнта в усній формі про наявність простоювання та показувати йому тариф з урахуванням часу очікування. Якщо клієнт не згоден з простоюванням, ви завжди можете звернутися до відділу підтримки для уточнення деталей.

Дії Зателефонувати у підтримку
Продовження маршруту
Для продовження або зміни маршруту потрібно виконати наступні дії, показані нижче:
Продовження маршруту
Завершення поїздки

Після того, як клієнт доставлений за адресою призначення, замовлення можна закривати. Для цього необхідно перейти в активне замовлення та провести по клавіші Завершити.
Далі додаток запропонує оцінити пасажира. Також на цьому екрані буде відображена інформація щодо типу оплати (готівка або безготівка). Після оцінення пасажира потрібно натиснути символ ✔ у правому верхньому куті – замовлення закриється

Завершення замовлення та оцінка пасажира
Увага!
Звертаємо вашу увагу, що Uklon Driver повинен працювати під час виконання замовлення. В протилежному випадку оператор не зможе бачити ваш маршрут у разі розв'язання конфліктної ситуації по замовленню.
Скасування замовлення

У вас є можливість скасовувати невідповідні замовлення. Існує кілька варіантів скасувань замовлення:

скасування з боку водія (зі збільшенням відсотка скасувань)
скасування з боку диспетчерської (без збільшення відсотка скасувань)
скасування з боку клієнта



Скасування з боку водія

Скасування з боку водіязамовлення, яке ви скасовуєте з власної причини. Для скасування замовлення необхідно перейти в Дії та вибрати пункт Скасувати замовлення.
Необхідно перейти в Дії та вибрати пункт Скасувати замовлення
Замовлення На зараз можна скасувати протягом 3-х хвилин з моменту його прийняття.

Попередні замовлення можна скасовувати не менше ніж за 15 хвилин до часу подачі.

При своєчасно відправленому запиті замовлення буде автоматично скасоване.

При несвоєчасно знятому замовленні за вами фіксується зрив та застосовуються штрафні санкції.



Скасування з боку диспетчерської

Скасування з боку диспетчерської здійснюється при зверненні клієнта з проханням скасувати замовлення, а також на прохання водія-партнера, якщо потрібно зняти замовлення через його некоректність або неактуальність.


Скасування з боку клієнта

Клієнт може скасувати замовлення в додатку через зміни планів або помилкового виклику авто.
Скасування замовлення без штрафних санкцій

Ви можете відмовитися від виконання замовлення без штрафних санкцій, якщо:
1
Клієнт вказав некоректну адресу
2
У клієнта неадекватна/агресивна поведінка
3
Клієнт знаходиться в алкогольному або наркотичному сп'янінні
4
Одяг клієнта значно забруднений
5
Якщо клієнт вимагає перевезти небезпечний або негабаритний багаж, який може завдати шкоди автомобілю або не поміститися в багажному відділенні
6
Клієнт збирається перевезти тварину, попередньо не вказавши в коментарях "Тварина"
7
Кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля
8
Клієнт не виходить до автомобіля більше 5 хвилин від часу подачі авто
Для скасування замовлення через перераховані вище пункти необхідно відправити повідомлення оператору з коротким описом ситуації у вільній формі, або використати один з зазначених запитів:

– отримання компенсації
– помилка картографії
– повідомлення про ДТП
Запити для найбільш поширених ситуацій