в авто обов'язково мають бути справні ремені безпеки у вільному доступі для пасажира
в авто не повинно бути сторонніх запахів та запаху диму від цигарок
без корозії та пошкоджень кузова
на сезонних і не зношених шинах
не старший 2005 року
не з кузовом "купе"
з українською реєстрацією
Більш детальні вимоги дізнавайтеся в регіональному офісі. Огляд та реєстрація автомобілів здійснюється в індивідуальному порядку.
Важливо!
Клас замовлень може бути знижено в індивідуальному порядку, якщо авто з нюансами за станом або великим пробігом, наприклад оранжеві чи жовті авто з Кореї
Рекомендації для драйверів класу "Бізнес"
Шановні Партнери!
Звертаємо Вашу увагу, що у разі дотримання даних рекомендацій, Ви зможете отримувати чайові частіше та більше заробляти! Основні стандарти обслуговування клієнтів:
– Доброзичливість та турбота; – Спокій та рівновага; – Відповідальність та делікатність – Професіоналізм та презентабельність;
Рекомендуємо завжди мати в авто:
– Зарядний пристрій для Android і iOS (в тому числі кабель Type-C) з проводом завдовжки не менше 1 метра - щоб можна було одночасно і заряджати телефон, і користуватися ним; – Закорковані пляшки негазованої води; – Вологі серветки;
Що зробити перед поїздкою:
– Перед початком роботи перевірте, що бензину достатньо - не менше ¾ бака, щоб не довелося заїжджати на заправку в процесі виконання замовлення; – Зробіть клінінг автомобіля, особливо ручки, килимки та сидіння. Якщо салон або кузов брудні, спочатку помийте автомобіль і тільки тоді починайте роботу; – Перевірте, що ваш контактний номер, вказаний у застосунку, доступний. Зарядіть телефон та поповніть баланс – Звільніть багажник та салон від сторонніх речей; – Перевірте салон. Пам'ятайте, що в салоні не повинно бути сторонніх запахів: не можна палити або використовувати різкі ароматизатори та парфуми; – Клієнту має бути комфортно сидіти ззаду. Для цього відсуньте переднє пасажирське сидіння вперед максимально, на скільки це можливо. Потім максимально вперед нахиліть спинку крісла; – Встановіть систему клімат-контролю на 20-22 градуси – Вимкніть всі звуки в телефоні. Переведіть навігатор в режим без звуку; – Перед посадкою пасажира виберіть радіостанцію з нейтральною музикою і встановіть мінімальну гучність.
Як правильно подати автомобіль:
– Коли ви натиснули кнопку «Прийняти», перевірте, чи немає в замовленні коментарів – часто там вказують, де саме очікувати пасажира – Будь ласка, не скасовуйте замовлення після прийняття та не просіть користувача скасувати замовлення за вас – це вплине на ваші показники та на доступ до сервісу. Прочитати детальніше про скасування можна за посиланням; – Якщо у вас є питання до пасажира – їх краще поставити написавши повідомлення; – Якщо сталося щось, що не дає вам можливості вчасно подати авто, то обов'язково попередьте про це пасажира; – Натискайте «На місці», тільки тоді, коли приїдете на місце призначення; Як зустріти райдера
Якщо пасажир з багажем, запропонуйте допомогу: «Дозвольте, я допоможу вам з багажем».
Перед початком руху уточніть у пасажира кінцеву точку: «Проспект Перемоги, вірно?» або «Ми поїдемо на Олімпійську, все правильно?»
Перед початком поїздки рекомендується уточнювати, чи є у клієнта побажання до поїздки, наприклад: «У вас є побажання до поїздки? (музика, кондиціонер).
Безпека і комфорт – важливі аспекти преміального сервісу. Тому справжній професіонал завжди дотримується таких правил під час поїздки:
– Не починайте розмови й монологи, не пов'язані з поїздкою; – Якщо клієнт просить увімкнути іншу музику, уточніть, яку саме; – Уважно стежте за дорогою: не використовуйте мобільний телефон, не дивіться відео, не листуйтеся і тому подібне; – Якщо час поїздки сильно збільшується, заздалегідь попередьте про це пасажира; – Контролюйте свою посадку: не розвалюйтесь на своєму сидінні, не схиляйтеся на сусіднє пасажирське крісло; – Уважно стежте за манерою водіння. Ви повинні керувати автомобілем плавно: без різких прискорень, гальмувань та перебудувань; – Якщо під час поїздки відбулося ДТП, зверніться в підтримку, розкажіть, що сталося, й попросіть замовити машину для клієнта. Ми постараємося допомогти вам та пасажиру.
Як завершити поїздку?
– Попередьте, що ви під'їжджаєте до місця призначення: «Ми під'їжджаємо, підкажіть, де вам буде зручніше вийти?»
– Висадку клієнта здійснюйте біля входу або під'їзду, якщо це можливо. Простежте, щоб клієнту було зручно вийти – не було бруду або калюж
Попрощайтеся: «Гарного дня/вечора», «До побачення!» або «Всього найкращого. Гарного дня". В кінці додайте: «Будемо раді вас бачити ще» або «Дякуємо, що обрали Uklon»
– Після поїздки обов'язково перевірте салон та багажник. Якщо ви знайшли в салоні забуті речі, одразу повідомте про це в підтримку та дочекайтеся її відповіді.
Безпека
– Не порушуйте правил дорожнього руху: не можна перевищувати швидкість, перетинати суцільні лінії, проїжджати на заборонні сигнали світлофора; – Керуйте безпечно: не можна перебудовуватися при інтенсивному русі, різко гальмувати, якщо це не потрібно, перешкоджати випередженню; – Не відволікайтеся за кермом: не можна говорити телефоном, дивитися відео, листуватися; – Не провокуйте конфлікти; – Не можна виконувати замовлення на автомобілі, який не вказано у вашому профілі; – Не можна передавати свій акаунт іншим особам та дозволяти стороннім ним користуватися; – Повідомте в підтримку, якщо потрапили в ДТП. Ми розповімо, як отримати страховку і як діяти далі; – Завжди користуйтеся пасами безпеки та рекомендуйте це пасажирам.
В Uklon заборонено:
– В салоні автомобіля заборонено розміщувати наклейки, листівки, накидки на сидіння та інші носії з будь-якою рекламою, за винятком інформації про сервіс Uklon!; – Провокувати конфліктні ситуації; – Курити під час поїздки (у тому числі електронні пристрої); – Якщо пасажир хоче закурити, запропонуйте йому зупинитися або почекати до завершення поїздки; – Просити пасажира скасувати замовлення або змінити спосіб оплати на готівку; – Просити у пасажира суму більше тієї, яка вказана в замовленні. У тому числі просити доплатити за послуги, яких немає у тарифі; – Просити пасажира поставити «п'ятірку» за поїздку. Але ви можете запропонувати клієнту оцінити поїздку, наприклад: «Буду вдячний, якщо ви оціните поїздку». – Подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників; Вчиняти недобросовісні дії щодо сервісу Uklon.
Призупинено набір марок і моделей авто Богдан, ВАЗ та ГАЗ
Audi; 80, 100
Chery; Amulet, QQ, Kimo, Beat, Jaggi
Chevrolet;Niva
Chevrolet;Spark
Citroen;C1;
Daewoo/ZAZ/Chevrolet;Sens/Lanos;
Daewoo;Matiz, Nubira до 2002
Daihatsu; Cuore
Ford;Sierra, Scorpio, Escort
Geely;CK-1 / CK - 2
Hyundai;i10
Jac;J2
Kia; Picanto
Opel;Omega A, Vectra A, Kadett
Peugeot; 107, 108, 405
Ravon; R2
Skoda;Felicia
Suzuki;Splash;
Volkswagen; B3, B4
Всі моделі ВАЗ та ГАЗ;
Дізнайтесь, під які класи авто підходять моделі наступних марок:
Audi A2;✓;;;;✓
Audi A3* 2003 – 2005;✓;;;
Audi A3 2006 – 2011;✓;✓;;
Audi A4 * – 2007;✓;;;
Audi A4* 2008 –;✓;✓;;
Audi A5;✓;✓;;
Audi A6* – 2011;✓;;;
Audi A6* 2012 –;✓;✓;✓;
Audi A7;✓;✓;✓;
Audi A8* – 2004;✓;;;
Audi A8* 2005 – 2007;✓;✓;;
Audi A8* 2008 –;✓;✓;✓;
Audi Q3;✓;✓;;
Audi Q5 2008 –;✓;✓;✓;;✓
Audi Q7 2009 –;✓;✓;✓;;✓
Audi Q8;✓;✓;✓;;✓
BMW 1 Series* – 2010;✓;;;
BMW 1 Series* 2011 –;✓;✓;;
BMW 3 Series* – 2006;✓;;;
BMW 3 Series* 2007 – ;✓;✓;;
BMW 5 Series* – 2003;✓;;;
BMW 5 Series 2004 – 2009;✓;✓;;
BMW 5 Series* 2010 –;✓;✓;✓;
BMW 7 Series* – 2007;✓;✓;;
BMW 7 Series* 2008 –;✓;✓;✓;
BMW I3;✓;✓;;
BMW X1;✓;✓;;
BMW X3* – 2010;✓;✓;;;✓
BMW X3* 2011 –;✓;✓;✓;;✓
BMW X5* – 2005;✓;✓;;;✓
BMW X5* 2006 –;✓;✓;✓;;✓
BMW X6 – 2007;✓;✓;;;✓
BMW X6 2008 –;✓;✓;✓;;✓
Chevrolet Aveo* 2008 –;✓;;;
Chevrolet Bolt EV;✓;✓;;
Chevrolet Captiva;✓;✓;;
Chevrolet Cobalt;✓;;;
Chevrolet Cruze;✓;✓;;
Chevrolet Epica;✓;✓;;
Chevrolet Equinox;✓;✓;;;✓
Chevrolet Evanda;✓;;;
Chevrolet Lacetti;✓;;;
Chevrolet Malibu* – 2014;✓;✓;;
Chevrolet Malibu* 2015 –;✓;✓;✓;
Chevrolet Nubira;✓;;;
Chevrolet Orlando;✓;✓;;;✓
Chevrolet Rezzo;✓;;;
Chevrolet Sonic;✓;;;
Chevrolet Tacuma;✓;;;;✓
Chevrolet Volt;✓;✓;;
Chrysler 200;✓;✓;;
Chrysler 300 C;✓;✓;;
Chrysler 300 C 2011 –;✓;✓;✓;
Chrysler 300 M;✓;;;
Chrysler PT Cruiser;✓;;;
Chrysler Voyager 2001 – 2007;✓;;;;✓
Chrysler Voyager* 2008 –;✓;✓;;;✓
Chrysler Sebring;✓;;;;
Fiat 500L ;✓;;;;✓
Fiat 500X ;✓;;;;
Fiat Bravo II 2007 –;✓;;;;
Fiat Doblo/Doblo Panorama;✓;;;;✓
Fiat Fiorino;✓;;;;
Fiat Freemount;✓;✓;;;✓
Fiat Linea – 2013;✓;;;;
Fiat Linea 2014 –;✓;✓;;;
Fiat Tipo Sedan 2015 –;✓;✓;;;
Fiat Scudo ІІ 2007 –;✓;;;✓;✓
Fiat Qubo;✓;;;;
Ford B-Max;✓;✓;;
Ford C-Max*– 2010;✓;;;
Ford C-Max* 2011–;✓;✓;;
Ford EcoSport*– 2011;✓;;;
Ford EcoSport* 2012 –;✓;✓;;;
Ford Edge – 2011;✓;✓;;
Ford Edge 2012 –;✓;✓;✓;
Ford Escape* –2007;✓;;;
Ford Escape* 2008 – 2015;✓;✓;;
Ford Escape* 2016 –;✓;✓;✓;
Ford Explorer* – 2005;✓;;;
Ford Explorer* 2006 –;✓;✓;;
Ford Fiesta* 2008 –;✓;;;
Ford Flex 2008 – 2019;✓;✓;;;✓
Ford Focus 2005-2011;✓;;;
Ford Focus* 2012 –;✓;✓;;
Ford Focus Electric;✓;✓;;
Ford Fusion USA;✓;✓;;
Ford Fusion USA 2012 –;✓;✓;✓;
Ford Galaxy 2006 – 2015;✓;;;
Ford Galaxy* 2015 –;✓;✓;;
Ford Kuga;✓;✓;;
Ford Kuga 2016 –;✓;✓;✓;
Ford Mondeo* – 2007;✓;;;
Ford Mondeo 2007 – 2014;✓;✓;;
Ford Mondeo* 2015 –;✓;✓;✓;
Ford S-Max* – 2015;✓;;;
Ford S-Max* 2015 –;✓;✓;;
Ford Taurus* 2007 –;✓;✓;;
Ford Tourneo* Connect 2012 –;✓;;;
Ford Tourneo Custom;✓;;;
Ford Transit;✓;;;
Ford Transit Connect* 2012 –;✓;;;
Ford Transit Custom;✓;;;
Great Wall C30;✓;;;
Great Wall Haval;✓;✓;;
Great Wall Haval H3;✓;✓;;
Great Wall Haval H5;✓;✓;;
Great Wall Haval H6;✓;✓;✓;;✓
Great Wall Haval H9;✓;✓;✓;;✓
Great Wall Haval M4;✓;✓;;
Great Wall Hover;✓;✓;;
Great Wall Pegasus;✓;;;
Great Wall Safe;✓;;;
Great Wall Voleex;✓;;;
Great Wall Wingle;✓;;;
Kia Carens 2006 – 2013;✓;;;;✓
Kia Carens 2014 – ;✓;✓;;;✓
Kia Carnival – 2006;✓;;;;✓
Kia Carnival 2007 –;✓;✓;;✓;✓
Kia Candenza 2009 – 2016;✓;✓;;;
Kia Candenza 2017 –;✓;✓;✓;;
Kia Ceed – 2011;✓;;;;
Kia Ceed ІІ 2012 –;✓;✓;;;
Kia Cerato 2005 – ;✓;;;;
Kia Cerato 2012 –;✓;✓;;;
Kia Forte 2012 –;✓;✓;;;
Kia Forte 2005 –;✓;;;;
Kia K5 2010 – 2013;✓;✓;;;
Kia K5 2014 – ;✓;✓;✓;;
Kia K7 2012 – ;✓;✓;✓;;
Kia Magentis 2005 – 2009;✓;;;;
Kia Magentis 2010 – ;✓;✓;;;
Kia Mohave;✓;✓;;;
Kia Niro;✓;✓;;;
Kia Optima/К5 2010 – 2015;✓;✓;;;
Kia Optima/К5 2016 –;✓;✓;✓;;
Kia Pride – 2010;✓;;;;
Kia Pride 2011 –;✓;✓;;;
Kia Rio 2005 – 2017;✓;;;;
Kia Rio 2018 –;✓;✓;;;
Kia Sedona;✓;✓;;;
Kia Sorento – 2014;✓;✓;;;
Kia Sorento UM 2015 –;✓;✓;✓;;
Kia Soul – 2013;✓;;;;
Kia Soul II 2014 –;✓;✓;;;
Kia Sportage – 2014;✓;✓;;;
Kia Sportage IV 2015 –;✓;✓;✓;;
Kia Venga;✓;;;;
Land Rover Discovery Sport 2004 – 2009;✓;;;;✓
Land Rover Discovery Sport 2010 – 2016;✓;✓;;;✓
Land Rover Freelander 2006 – 2014;✓;;;;✓
Land Rover Range Rover 2002 – 2012;✓;✓;;;✓
Land Rover Range Rover 2013 –;✓;✓;✓;;✓
Lincoln Continental 2015 – ;✓;✓;✓;;
Lincoln MKZ – 2013;✓;✓;;;
Lincoln MKZ 2014 –;✓;✓;✓;;
Lincoln MKC;✓;✓;✓;;
Lincoln MKX – 2015;✓;;;;✓
Lincoln MKX 2016 – ;✓;✓;;;✓
Opel Astra (від кузову H) – 2011;✓;;;;
Opel Astra (від кузову H) 2012;✓;✓;;;
Opel Ampera;✓;✓;;;;
Opel Antara;✓;✓;;;
Opel Combo 2009 –;✓;;;;✓
Opel Corsa 2007 –;✓;;;
Opel Crossland ;✓;✓;;;
Opel Insignia – 2013;✓;✓;;;✓
Opel Insignia 2014 –;✓;✓;✓;;
Opel Insignia Sports Tourer 2014 – ;✓;✓;✓;;
Opel Meriva 2002 – 2010;✓;;;;
Opel Meriva 2011 –;✓;✓;;;✓
Opel Mokka;✓;✓;;;
Opel Movano;✓;;;✓;✓
Opel Signum;✓;;;;
Opel Vectra C(рейстайлинг) 2005 –;✓;;;;
Opel Vivaro;✓;;;✓;✓
Opel Zafira 2005 –;✓;;;; ✓
Renault Arkana;✓;✓;;;
Renault Captur;✓;✓;;;✓
Renault Clio 2005 – 2019;✓;;;
Renault Clio 2020 –;✓;✓;;
Renault Dokker;✓;;;;✓
Renault Duster 2010 – 2018;✓;;;;✓
Renault Duster 2019 –;✓;✓;;;✓
Renault Espace 2002 – 2014;✓;;;✓;✓
Renault Espace* 2014 –;✓;✓;;;✓
Renault Fluence;✓;✓;;
Renault Kadjar;✓;✓;;;✓
Renault Kangoo* 2008 –;✓;;;;✓
Renault Koleos;✓;✓;;;✓
Renault Laguna 2001 – 2007;✓;;;
Renault Laguna 2007 –;✓;✓;;
Renault Latitude – 2014;✓;✓;;
Renault Latitude 2015 –;✓;✓;✓
Renault Lodgy;✓;;;;✓
Renault Logan 2013 –;✓;;;
Renault Master 2010 –;✓;;;✓;✓
Renault Megane 2002 – 2009;✓;;;
Renault Megane 2010 – 2015;✓;✓;;
Renault Megane 2016 – ;✓;✓;✓;
Renault Modus;✓;;;
Renault Sandero* 2013 –;✓;;;
Renault Sandero Step Way;✓;;;
Renault Scenic 2003 – 2012;✓;;;;✓
Renault Scenic 2012 –;✓;;;✓;✓
Renault Symbol*III 2013 –;✓;;;
Renault Thalia;✓;;;;
Renault Talisman 2015 –;✓;✓;✓
Renault Trafic пасс.;✓;;;✓;✓
Renault Vel Satis;✓;;;;✓
Renault Zoe;✓;;;
Toyota Auris –2012;✓;;;;
Toyota Auris 2013 –;✓;✓;;;
Toyota Aurion – 2008;✓;✓;;;
Toyota Avalon – 2008;✓;✓;;;
Toyota Avalon 2011 –;✓;✓;✓;;
Toyota Avensis II 2003 – 2006;✓;;;;
Toyota Avensis 2007 –;✓;✓;;;
Toyota Camry 30, 2003 – 2006;✓;;;;
Toyota Camry 40, 2006 – 2011;✓;✓;;;
Toyota Camry 50, 60,70, 2011 –;✓;✓;✓;;
Toyota Corolla – 2011;✓;;;
Toyota Corolla E16/E17/E21 2012–;✓;✓;;
Toyota Fortuner – 2015;✓;✓;;;✓
Toyota Fortuner 2016 –;✓;✓;✓;;✓
Toyota Hiace 2004 –;✓;;;✓;✓
Toyota Highlander 2000 – 2008;✓;;;;✓
Toyota Highlander 2009 – 2013;✓;✓;;;✓
Toyota Highlander 2014 –;✓;✓;✓;;✓
Toyota Land Cruiser 1998 – 2007;✓;✓;;;✓
Toyota Land Cruiser 2008 – ;✓;✓;✓;;✓
Toyota Land Cruiser Prado 2002 – 2013;✓;✓;;;✓
Toyota Land Cruiser Prado 2014 –;✓;✓;✓;;✓
Toyota Innova 2004 – 2015;✓;;;;✓
Toyota Innova 2016 – ;✓;✓;;;✓
Toyota Prius V;✓;✓;;;✓
Toyota ProAce I – 2015;✓;;;✓;✓
Toyota ProAce II 2016 –;✓;✓;;✓;✓
Toyota Rav 4 2000 – 2005;✓;;;;✓
Toyota Rav 4 2006 – 2012;✓;✓;;;✓
Toyota Rav 4 2013 –;✓;✓;✓;;✓
Toyota Rav 4 EV 2012 –;✓;✓;;;✓;✓
Toyota Sequoia 2008 –;✓;✓;✓;;✓
Toyota Sienna 2010 –;✓;✓;;✓; ✓
Toyota Venza;✓;✓;✓;; ✓
Toyota Verso-S;✓;;;; ✓
Toyota Verso Corolla 2008 –;✓;✓;;;
Toyota Prius – 2008;✓;;;;
Toyota Prius 2009 –;✓;✓;;;
Toyota Prius C/Aqua;✓;;;;
Toyota Previa – 2006;✓;;;✓;✓
Toyota Previa 2007 –;✓;✓;;✓;✓