ВІННИЦЯ
Загальні вимоги до усіх класів авто
Ваш автомобіль повинен бути:
чистим ззовні та в салоні
в авто обов'язково мають бути справні ремені безпеки у вільному доступі для пасажира
в авто не повинно бути сторонніх запахів та запаху диму від цигарок
без корозії та пошкоджень кузова
на сезонних і не зношених шинах
не старший 2001 року
не з кузовом "купе"
з українською реєстрацією
Більш детальні вимоги дізнавайтеся в регіональному офісі. Огляд та реєстрація автомобілів здійснюється в індивідуальному порядку.
Важливо!
Клас замовлень може бути знижено в індивідуальному порядку, якщо авто з нюансами за станом або великим пробігом, наприклад оранжеві чи жовті авто з Кореї
Рекомендації для драйверів класу "Бізнес"
Шановні Партнери!

Звертаємо Вашу увагу, що у разі дотримання даних рекомендацій, Ви зможете отримувати чайові частіше та більше заробляти!

Основні стандарти обслуговування клієнтів:

– Доброзичливість та турбота;
– Спокій та рівновага;
– Відповідальність та делікатність
– Професіоналізм та презентабельність;

Рекомендуємо завжди мати в авто:

– Зарядний пристрій для Android і iOS (в тому числі кабель Type-C) з проводом завдовжки не
менше 1 метра - щоб можна було одночасно і заряджати телефон, і користуватися ним;

– Закорковані пляшки негазованої води;
– Вологі серветки;

Що зробити перед поїздкою:

– Перед початком роботи перевірте, що бензину достатньо - не менше ¾ бака, щоб не довелося заїжджати на заправку в процесі виконання замовлення;
– Зробіть клінінг автомобіля, особливо ручки, килимки та сидіння. Якщо салон або кузов брудні, спочатку помийте автомобіль і тільки тоді починайте роботу;
– Перевірте, що ваш контактний номер, вказаний у застосунку, доступний. Зарядіть телефон та поповніть баланс
– Звільніть багажник та салон від сторонніх речей;
– Перевірте салон. Пам'ятайте, що в салоні не повинно бути сторонніх запахів: не можна палити або використовувати різкі ароматизатори та парфуми;
– Клієнту має бути комфортно сидіти ззаду. Для цього відсуньте переднє пасажирське сидіння вперед максимально, на скільки це можливо. Потім максимально вперед нахиліть спинку крісла;
– Встановіть систему клімат-контролю на 20-22 градуси
– Вимкніть всі звуки в телефоні. Переведіть навігатор в режим без звуку;
– Перед посадкою пасажира виберіть радіостанцію з нейтральною музикою і встановіть мінімальну гучність.

Як правильно подати автомобіль:

– Коли ви натиснули кнопку «Прийняти», перевірте, чи немає в замовленні коментарів – часто там вказують, де саме очікувати пасажира
– Будь ласка, не скасовуйте замовлення після прийняття та не просіть користувача скасувати замовлення за вас – це вплине на ваші показники та на доступ до сервісу. Прочитати детальніше про
скасування можна за посиланням;
– Якщо у вас є питання до пасажира – їх краще поставити написавши повідомлення;
– Якщо сталося щось, що не дає вам можливості вчасно подати авто, то обов'язково попередьте про це пасажира;
– Натискайте «На місці», тільки тоді, коли приїдете на місце призначення;

Як зустріти райдера

Чемно вітайте пасажира:
«Доброго ранку/дня/вечора»

Якщо пасажир з багажем, запропонуйте допомогу:
«Дозвольте, я допоможу вам з багажем».

Перед початком руху уточніть у пасажира кінцеву точку:
«Проспект Перемоги, вірно?» або «Ми поїдемо на Олімпійську, все правильно?»

Перед початком поїздки рекомендується уточнювати, чи є у клієнта побажання до поїздки, наприклад:
«У вас є побажання до поїздки? (музика, кондиціонер).

Безпека і комфорт – важливі аспекти преміального сервісу. Тому справжній професіонал завжди дотримується таких правил під час поїздки:

– Не починайте розмови й монологи, не пов'язані з поїздкою;
– Якщо клієнт просить увімкнути іншу музику, уточніть, яку саме;
– Уважно стежте за дорогою: не використовуйте мобільний телефон, не дивіться відео, не листуйтеся і тому подібне;
– Якщо час поїздки сильно збільшується, заздалегідь попередьте про це пасажира;
– Контролюйте свою посадку: не розвалюйтесь на своєму сидінні, не схиляйтеся на сусіднє пасажирське крісло;
– Уважно стежте за манерою водіння. Ви повинні керувати автомобілем плавно: без різких прискорень, гальмувань та перебудувань;
– Якщо під час поїздки відбулося ДТП, зверніться в підтримку, розкажіть, що сталося, й попросіть замовити машину для клієнта. Ми постараємося допомогти вам та пасажиру.

Як завершити поїздку?

– Попередьте, що ви під'їжджаєте до місця призначення:
«Ми під'їжджаємо, підкажіть, де вам буде зручніше вийти?»

– Висадку клієнта здійснюйте біля входу або під'їзду, якщо це можливо.
Простежте, щоб клієнту було зручно вийти – не було бруду або калюж

Попрощайтеся:
«Гарного дня/вечора», «До побачення!» або «Всього найкращого. Гарного дня". В кінці додайте: «Будемо раді вас бачити ще» або «Дякуємо, що обрали Uklon»

– Після поїздки обов'язково перевірте салон та багажник. Якщо ви знайшли в салоні забуті речі, одразу повідомте про це в підтримку та дочекайтеся її відповіді.

Безпека

– Не порушуйте правил дорожнього руху: не можна перевищувати швидкість, перетинати суцільні лінії, проїжджати на заборонні сигнали світлофора;
– Керуйте безпечно: не можна перебудовуватися при інтенсивному русі, різко гальмувати, якщо це не потрібно, перешкоджати випередженню;
– Не відволікайтеся за кермом: не можна говорити телефоном, дивитися відео, листуватися;
– Не провокуйте конфлікти;
– Не можна виконувати замовлення на автомобілі, який не вказано у вашому профілі;
– Не можна передавати свій акаунт іншим особам та дозволяти стороннім ним користуватися;
– Повідомте в підтримку, якщо потрапили в ДТП. Ми розповімо, як отримати страховку і як діяти далі;
– Завжди користуйтеся пасами безпеки та рекомендуйте це пасажирам.

В Uklon заборонено:

– В салоні автомобіля заборонено розміщувати наклейки, листівки, накидки на сидіння та інші носії з будь-якою рекламою, за винятком інформації про сервіс Uklon!;
– Провокувати конфліктні ситуації;
– Курити під час поїздки (у тому числі електронні пристрої);
– Якщо пасажир хоче закурити, запропонуйте йому зупинитися або почекати до завершення поїздки;
– Просити пасажира скасувати замовлення або змінити спосіб оплати на готівку;
– Просити у пасажира суму більше тієї, яка вказана в замовленні. У тому числі просити доплатити за послуги, яких немає у тарифі;
– Просити пасажира поставити «п'ятірку» за поїздку. Але ви можете запропонувати клієнту оцінити поїздку, наприклад:
«Буду вдячний, якщо ви оціните поїздку».
– Подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників;
Вчиняти недобросовісні дії щодо сервісу Uklon.

З 1 вересня призупинено реєстрація наступних марок і моделей авто:
Дізнайтесь, під які класи авто підходять моделі наступних марок:
Acura
Аlfa Romeo
Audi
BMW
BYD
Cadillac
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Dodge
FAW
Fiat
Ford
GMC
Geely
Great Wall
Haval
Honda
Hyundai
Infiniti
JAC
Jaguar
Jeep
Kia
Lancia
Land Rover
Landwind
Lexus
Lifan
Lincoln
MG
MINI
Mazda
Mercedes-Benz
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Pontiac
Ravon
Renault
Rover
Saab
Samsung
Seat
Skoda
SsangYong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
ZAZ