UKLON DRIVER HELP

Вимоги до поведінки та спілкування

Відповідальність водія-партнера
Самовільне підвищення тарифу – водій може бути заблокований на 5 днів
Образа клієнта або використання ненормативної лексики – водій може бути заблокований на 5 днів
Передача даних по клієнту/замовленню 3-тім особам – водій може бути заблокований на 5 днів
Категорично забороняється передача даних свого аккаунту 3-тім особам. В такому разі з партнером буде припинено співпрацю
Скарги від пасажира на стан авто та неприємний запах, або відсутність зв'язку з партнером протягом тривалого часу – водій може бути заблокований до з'ясування ситуації
Порушення правил роботи з клієнтами – водій може бути заблокований на термін від 3 до 30 днів (термін визначає співробітник відділу контролю якості)
При зниженні загального рейтингу водія в системі Uklon нижче 4 зірок – припиняємо співпрацю з водієм
Правилами сервісу заборонені будь-які маніпуляції, спрямовані на збільшення кількості виконаних замовлень або ж інших якісних чи кількісних показників, що впливають на участь у бонусних програмах. Суворо заборонено створювати замовлення з метою їх самостійного прийняття та виконання, або залучати до цього процесу сторонніх осіб. У випадку, якщо ці правила будуть порушені, сервіс залишає за собою право позбавити партнера бонусу, обмежити прийняття замовлень на певний період або припинити співпрацю. Стосується усіх міст.
Загальні обов'язки
Застосування респіратора чи захисної маски під час виконання замовлення
Мати справне та чисте авто, без сторонніх запахів й особливо сигаретного диму
Очікування клієнта не менше 5 хвилин від часу подачі авто
Відповідність класу авто та додаткових вимог вказаним параметрам у замовленні
Охайний зовнішній вигляд
Знання основних автомобільних сполучень міста
Дотримання правил дорожнього руху
Наявність розмінних коштів
Комунікативні обов'язки
Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами
Актуальний номер телефону в програмі
Обов'язкове виконання замовлення при його підтвердженні або скасування водієм протягом 3 хвилин
Обговорення всіх деталей замовлення/маршруту до його виконання
Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, скасування замовлення Відмовою водія
Зв'язатись з відділом інформаційної підтримки для перерахунку вартості замовлення або внесення змін до маршруту
Наявність коштів на балансі програми та на мобільному рахунку для зв'язку з клієнтом/оператором
Забороняється
Самостійно змінювати/підвищувати вартість замовлення
Просити клієнта скасувати замовлення
Контактувати з клієнтом після виконання замовлення
Використовувати ненормативну лексику в присутності клієнта
Обговорювати політику та релігію
Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам
Скасовувати замовлення до часу подачі відміною диспетчерської, брати нове замовлення, не виконавши попереднього
Виконувати замовлення на іншому автомобілі. Необхідно заздалегідь замінити актуалізувати дані про авто в особистому кабінеті, або звернутися до відділу по роботі з партнерами у вашому місті
Подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників
Водій має право відмовитись від замовлення у разі:
Неадекватної або агресивної поведінки клієнта
Явно вираженого алкогольного або наркотичного сп'яніння
Якщо одяг клієнта значно забруднений
Якщо передбачається перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може нанести шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні
Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля
Спілкування з оператором інформаційної підтримки
Ми розуміємо, що в повсякденному житті та під особливо час виконання замовлень можуть виникати стресові ситуації, але ми радимо зберігати рівновагу і поважати один одного та дотримуватися етики спілкування. Ні в якому разі не використовуйте ненормативну лексику та не підвищуйте тон під час розмови з оператором. Це правило працює в обох напрямках.

У разі ігнорування попередження про некоректне спілкування, партнер не змінює манеру спілкування, оператор має право
обмежити партнера в роботі строком на 5 днів.
Важливо!
Якщо водій-партнер систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від співпраці з даним партнером.
Кожен з наших користувачів може стати бета-тестувальником додатку. Ви зможете отримати доступ до ранніх функцій, яких ще немає в публічному користуванні, а також, залишаючи відгуки, разом з нами брати участь в розробці продукту.
Як приєднатися до тестування?
Необхідно знайти Uklon Driver в Google Play – прокрутивши сторінку вниз, ви побачите розділ для реєстрації в бета-тестуванні. Після натискання на кнопку Приєднатися (необхідно пару хвилин почекати), ви зможете оновити програму до останньої тестової версії.
Android
iOS
Необхідно завантажити програму TestFlight, вона дає можливість бути бета-тестувальником. Після завантаження перейдіть за посиланням та підтвердіть, що ви згодні отримувати бета версії програми.
Бета – це тестова версія додатку. На жаль, при роботі з бетою можуть виникати збої та неточності, пов'язані з інтерфейсом. Будь ласка, не зволікайте повідомити нас, якщо щось пішло не так!