UKLON DRIVER HELP

Вимоги до поведінки та спілкування

Відповідальність водія-партнера
Самовільне підвищення тарифу – водій може бути заблокований на 5 днів
Образа клієнта або використання ненормативної лексики – водій може бути заблокований на 5 днів
Передача даних по клієнту/замовленню 3-тім особам – водій може бути заблокований на 7 днів
Скарги від пасажира на стан авто та неприємний запах, або відсутність зв'язку з партнером протягом тривалого часу – водій може бути заблокований до з'ясування ситуації
Порушення правил роботи з клієнтами – водій може бути заблокований на термін від 3 до 30 днів (термін визначає співробітник відділу контролю якості)
При зниженні загального рейтингу водія в системі Uklon нижче 3,5 зірок – припиняємо співпрацю з водієм
Загальні обов'язки
Справне та чисте авто
Очікування клієнта не менше 5 хвилин від часу подачі авто
Відповідність класу авто та додаткових вимог вказаним параметрам у замовленні
Охайний зовнішній вигляд
Знання основних автомобільних сполучень міста
Дотримання правил дорожнього руху
Наявність розмінних коштів
Комунікативні обов'язки
Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами
Актуальний номер телефону в програмі
Обов'язкове виконання замовлення при його підтвердженні або скасування водієм протягом 3 хвилин
Обговорення всіх деталей замовлення/маршруту до його виконання
Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, скасування замовлення Відмовою водія
Зв'язатись з відділом інформаційної підтримки для перерахунку вартості замовлення або внесення змін до маршруту
Наявність коштів на балансі програми та на мобільному рахунку для зв'язку з клієнтом/оператором
Забороняється
Самостійно змінювати/підвищувати вартість замовлення
Просити клієнта скасувати замовлення
Контактувати з клієнтом після виконання замовлення
Використовувати ненормативну лексику в присутності клієнта
Обговорювати політику та релігію
Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам
Скасовувати замовлення до часу подачі відміною диспетчерської, брати нове замовлення, не виконавши попереднього
Виконувати замовлення на іншому автомобілі. Необхідно заздалегідь замінити актуалізувати дані про авто в особистому кабінеті, або звернутися до відділу по роботі з партнерами у вашому місті
Подаватися на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників
Водій має право відмовитись від замовлення у разі:
Неадекватної або агресивної поведінки клієнта
Явно вираженого алкогольного або наркотичного сп'яніння
Якщо одяг клієнта значно забруднений
Якщо передбачається перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може нанести шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні
Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля
Спілкування з оператором інформаційної підтримки
Ми розуміємо, що в повсякденному житті та під особливо час виконання замовлень можуть виникати стресові ситуації, але ми радимо зберігати рівновагу і поважати один одного та дотримуватися етики спілкування. Ні в якому разі не використовуйте ненормативну лексику та не підвищуйте тон під час розмови з оператором. Це правило працює в обох напрямках.

У разі ігнорування попередження про некоректне спілкування, партнер не змінює манеру спілкування, оператор має право
обмежити партнера в роботі строком на 5 днів.
Важливо!
Якщо водій-партнер систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від співпраці з даним партнером.