UKLON DRIVER HELP

Вимоги до поведінки

Відповідальність водія-партнера
Самовільне підвищення тарифу – водій може бути заблокований на 5 днів
Образа клієнта або використання ненормативної лексики – водій може бути заблокований на 5 днів
Передача даних по клієнту/замовленню 3-тім особам – водій може бути заблокований на 7 днів
Скарги від пасажира на стан авто та неприємний запах – водій може бути заблокований до з'ясування ситуації
Порушення правил роботи з клієнтами – водій може бути заблокований на термін від 3 до 30 днів (термін визначає співробітник відділу контролю якості)
При зниженні загального рейтингу водія в системі Uklon нижче 3,5 зірок – припиняємо співпрацю з водієм
Важливо! При зниженні загального рейтингу водія в системі Uklon нижче 4 зірок комісія збільшується до 15%. Для повернення 12% комісії потрібно підвищити рейтинг до 4.5 та звернутися до відділу контролю якості.
Загальні обов'язки
Справне та чисте авто
Очікування клієнта не менше 5 хвилин від часу подачі авто
Відповідність класу авто та додаткових вимог вказаним параметрам у замовленні
Охайний зовнішній вигляд
Знання основних автомобільних сполучень міста
Дотримання правил дорожнього руху
Наявність розмінних коштів
Комунікативні обов'язки
Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами
Актуальний номер телефону в програмі
Обов'язкове виконання замовлення при його підтвердженні або скасування водієм протягом 3 хвилин
Обговорення всіх деталей замовлення/маршруту до його виконання
Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, скасування замовлення Відмовою водія
Телефонний дзвінок до відділу інформаційної підтримки для перерахунку вартості замовлення
Наявність коштів на балансі програми та на мобільному рахунку для зв'язку з клієнтом/оператором
Забороняється
Самостійно змінювати/підвищувати тариф
Просити клієнта скасувати замовлення
Контактувати з клієнтом після виконання замовлення
Використовувати ненормативну лексику в присутності клієнта або співробітника компанії
Обговорювати політику та релігію
Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам
Скасовувати замовлення до часу подачі відміною диспетчерської, брати нове замовлення, не виконавши попереднього
Виконувати замовлення на іншому автомобілі. При зміні авто необхідно сповістити відділ по роботі з водіями у вашому місті
Приїжджати на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників
Водій має право відмовитись від замовлення в разі
Неадекватної або агресивної поведінки клієнта
Явно вираженого алкогольного або наркотичного сп'яніння
Якщо одяг клієнта значно забруднений
Якщо передбачається перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може нанести шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні
Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля
Важливо!
Якщо водій-партнер систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від співпраці з даним партнером.