UKLON DRIVER HELP

Зрив замовлення

Під терміном "Зрив замовлення" мається на увазі відсутність автомобіля в зазначений час або несвоєчасне скасування замовлення.
1
Відсутність автомобіля за адресою у вказаний в замовленні час подачі
2
Відмова клієнта через запізнення водія
3
Несвоєчасний запит про зняття замовлення з будь-яких причин (спустило колесо або інша технічна несправність авто, застрягли в снігу та інше)
4
Скасування замовлення пізніше 3 хвилин з моменту прийняття стандартного замовлення
5
Скасування замовлення "На час" менше як за 15 хвилин до часу подачі

Зверніть увагу!

Київ:

Якщо партнер обрав час подачі 5 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 1 хв з моменту прийняття.
Якщо партнер обрав час подачі 7, або 10 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 3 хв з моменту прийняття.


Регіони:

Якщо партнер обрав час подачі 3, або 5 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 1 хв з моменту прийняття.

Якщо партнер обрав час подачі 7, або 10 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 3 хв з моменту прийняття.
    Винятки, в яких не застосовуються штрафні санкції відносно водія-партнера:
    1
    Помилка в роботі програми. Вам потрібно надати скріншот, який підтверджує технічний збій
    2
    Ви попередили клієнта про затримку заздалегідь та отримали згоду на очікування з його боку
    3
    Клієнт некоректно оформив замовлення з умовами, які вам не підходять
    Важливо!
    У разі зриву замовлення до водія застосовується попередження або штраф.

    Київ:
    1-й зрив – попередження, 2-й зрив –50 грн, 3-й зрив і більше – 100 грн

    Регіони:
    1-й зрив – попередження, 2-й зрив – 30 грн, 3-й зрив та більше – 60 грн