UKLON DRIVER HELP

Зрив замовлення

Під терміном "Зрив замовлення" мається на увазі відсутність автомобіля в зазначений час або несвоєчасне скасування замовлення.
1
Відсутність автомобіля за адресою у вказаний в замовленні час подачі
2
Відмова клієнта через запізнення водія
3
Несвоєчасний запит про зняття замовлення з будь-яких причин (спустило колесо або інша технічна несправність авто, застрягли в снігу та інше)
4
Скасування замовлення пізніше 3 хвилин з моменту прийняття стандартного замовлення
5
Скасування замовлення "На час" менше як за 15 хвилин до часу подачі

Зверніть увагу!

Київ:
Якщо партнер обрав час подачі 5 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 1 хв з моменту прийняття.

Регіони:
Якщо партнер обрав час подачі 3, або 5 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 1 хв з моменту прийняття.
Винятки, в яких не застосовуються штрафні санкції відносно водія-партнера:
1
Помилка в роботі програми. Вам потрібно надати скріншот, який підтверджує технічний збій
2
Ви попередили клієнта про затримку заздалегідь та отримали згоду на очікування з його боку
3
Клієнт некоректно оформив замовлення з умовами, які вам не підходять
Важливо!
У разі зриву замовлення до водія застосовується попередження або штраф.

Київ:
1-й зрив – попередження, 2-й зрив –50 грн, 3-й зрив і більше – 100 грн

Регіони:
1-й зрив – попередження, 2-й зрив – 30 грн, 3-й зрив та більше – 60 грн