UKLON DRIVER HELP

Зрив замовлення

Під терміном Зрив замовлення мається на увазі відсутність автомобіля в призначений час, несвоєчасне скасування замовлення, або запізнення більш ніж на 5 хвилин.
1
Відсутність автомобіля за адресою більше 5 хвилин від часу подачі
2
Відмова клієнта через запізнення водія більш ніж на 5 хвилин від часу подачі
3
Несвоєчасний запит про зняття замовлення з будь-яких причин (спустило колесо, несправність авто, застрягли в снігу та інше)
4
По закінченню 3 хвилин з моменту прийняття стандартного замовлення
5
Зняття попереднього замовлення, коли залишається менше 15 хвилин до часу подачі
Винятки, в яких не застосовуються штрафні санкції відносно водія-партнера:
1
Помилка в роботі програми. Вам потрібно надати скріншот, який підтверджує технічний збій
2
Ви попередили клієнта про затримку заздалегідь та отримали згоду на очікування з його боку
3
Клієнт некоректно оформив замовлення. Наприклад, не так ввів адресу або не вказав додаткові умови (зустріч з табличкою, перевезення тварини і та інше)
Важливо!
У разі зриву замовлення до водія застосовується попередження або штраф.

Київ:
1-й зрив – попередження, 2-й зрив –50 грн, 3-й зрив і більше – 100 грн

Регіони:
1-й зрив – попередження, 2-й зрив – 30 грн, 3-й зрив і більш 60 грн