Головна
Новини
База знань
FAQ
Відповіді та питання
Відповіді та питання
Умови співпраці
Реєстрація
Вимоги до авто
Вимоги до поведінки
Рейтинг. Вимоги, на що впливає
Тарифи, додаткові послуги
Робота з замовленнями
Способи прийняття завмовленнь
Робота з Ефіром
Робота по Автовзяттю
Робота в секторі Аеропорт Бориспіль
Фільтри та їх налаштування
Види та типи замовлень
Виконання замовлення
Закриття замовлення
Зрив замовлення
Доставка
Клас "Дитячий". Особливості виконання
Anti-COVID
ДТП
Фінанси
Комісія
Гаманець та його поповнення
Як прив'язати платіжну картку
Виведення коштів
Компенсація та її види
Профіль
В якому класі моє авто
Заміна авто
Відновлення паролю
Заміна номеру телефона
Сигнал SOS
Бонусна програма
Бонуси за брендування
Щотижневі бонуси
Бонуси за кожне виконане замовлення
Приведи друга
Програма лояльності для партнерів
Зв'язок з Uklon
Як з нами зв'язатись
Зв'язок з оператором
UKLON DRIVER HELP
UKLON DRIVER HELP
Зрив замовлення
Під терміном "
Зрив замовлення"
мається на увазі відсутність автомобіля в зазначений час або несвоєчасне скасування замовлення.
1
Відсутність автомобіля за адресою у вказаний в замовленні час подачі
2
Відмова клієнта через запізнення водія
3
Несвоєчасний запит про зняття замовлення з будь-яких причин (спустило колесо або інша технічна несправність авто, застрягли в снігу та інше)
4
Скасування замовлення пізніше 3 хвилин з моменту прийняття стандартного замовлення
5
Скасування замовлення "На час" менше як за 15 хвилин до часу подачі
Зверніть увагу!
Київ:
Якщо партнер обрав час подачі 5 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 1 хв з моменту прийняття.
Регіони:
Якщо партнер обрав час подачі 3, або 5 хв, то скасувати замовлення без фіксації зриву замовлення можна протягом 1 хв з моменту прийняття.
Винятки,
в яких не застосовуються штрафні санкції відносно водія-партнера:
1
Помилка в роботі програми. Вам потрібно надати скріншот, який підтверджує технічний збій
2
Ви попередили клієнта про затримку заздалегідь та отримали згоду на очікування з його боку
3
Клієнт некоректно оформив замовлення з умовами, які вам не підходять
Важливо!
У разі зриву замовлення до водія застосовується попередження або штраф.
Київ:
1-й зрив – попередження, 2-й зрив –50 грн, 3-й зрив і більше – 100 грн
Регіони:
1-й зрив – попередження, 2-й зрив – 30 грн, 3-й зрив та більше – 60 грн
Попереднє питання
Закриття замовлення
Наступне питання
Комісія